Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Separett

Är det något speciellt att tänka på för mig som har separett?

Kommentarer

  • De har troliga inga ledningar alls på tomten utan måste gräva från förbindelsepunkten och in i fastigheten. Ett tips är att även de utan separett ser över sina befintliga ledningar innan man kopplar in sig på nytt VA.
    Therese
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.